sunnuntai 18. elokuuta 2013

Uusi peruukki, kuvailua & musiikin kuuntelua!/A new wig, taking pictures and listening to music!

Hei! Sain tuossa jo hetki sitten Ayame-peruukkini, ja yllättävää kyllä, tuurini ei tällä kertaa ollut kuin Aku Ankalla. Alkujaan peruukki siis näytti tältä:
Hi! I got my wig to Ayame for a while ago and it was pretty surprising that this time I didn´t have the luck of Donald Duck. When I got the wig it looked like this:





Ja siitä tuli sitten tällainen:
And we ended up with this:

 (Explaining the 'we'; Gure helped me with that wig.)


Sain myös piilolinssini jokin aika sitten. Kuvat valehtelevat kyllä väristä... Mutta voisivat ne huonommatkin olla.
I also got my contact lenses for a while ago. The pictures lie about the colour... But after all those lenses could be worse.


Oikeasti linssi viittaa enemmän kultaan kuin mitä alemmassa kuvassa näyttää, olematta kuitenkaan samanlainen kuin ylemmässä kuvassa.
In real life those lenses are more golden than in the lower picture but they aren´t similar to the upper picture.

Tänään sitten saimme Lawin kanssa päähämme lähteä hieman kuvailemaan. Ensin teimme hänen Hatsuharu-cossiaan, mutta jonkin ihmeen kautta päädyimme kuvaamaan hänen OC: nsa Yusakun. Päätin itsekin pistää uuden peruukkini päähäni, mutta mietin pitkään, olisinko casual!Ayame vai Walter McRavenhillin uudistettu versio. Lopulta päädyin Walterin kaksoissiskoon, Ginny McRavenhilliin.
Today I decided to go to take pictures with Law. First we made her Hatsuharu-cosplay but we ended up taking the photoshoot of her own character Yusaku. I also decided to use my new wig but it was pretty hard to decide should I be casual!Ayame or the new version of Walter McRavenhill. I ended up choosing Walter´s twin sister, Ginny McRavenhill.

Law-Yusaku
©-ShinigamiUchiha-




"I believe I can fly!"




"Yes, I´m taking pictures of myself. Deal with it."

"Look at me, I´m a saint!"

"What did you say..!?"


ShinigamiUchiha-Ginny
© mostly Law



"Well, Walter isn´t here so I´ll beat this bastard!"


Derping ain´t herping!


Little Ms. Sunshine?...

...how about NO?
 Siinäpä tämän päivän kuvailut! Olen tässä nyt kirjoittaessani kuunnellut koko ajan musiikkia, ja päätin sitten hieman selittää myös musiikkimaustani. Kuten kuvista tarkkasilmäiset erottavat, paidassani oleva bändi on SlipKnoT. Rakastan raskaampaa musiikkia, ja ikuinen suosikkini on Black Sabbath. Keikoilla olen nähnyt mm. W.A.S.P: in, Battle Beastin, Like Tomorrow'n, Reckless Loven, Mötley Crüen, Hardcore Superstarin, Crashdïetin ja Home Style Surgeryn. Animen katsomisen myötä olen alkanut kuunnella enemmän konemusiikkia, mutta raskas musiikki pitää sitkeästi pintansa. Vaikka musiikkimakuni onkin melko laidasta laitaan, en suostuisi menemään esimerkiksi Skrillexin keikalle, vaikka hänestä pidänkin (saan nimittäin herkästi migreenin). Headbangingin olen todennut tekniikkalajiksi, ja alan jo pikkuhiljaa kaivata kunnon moshpiteja. Moni pitää minua täysin muuttuneena, eikä usko, että yhä pitäisin myös metallista, vaan olisin täysin erkaantunut siitä. On totta, että olen erkaantunut "rokkipiireistä" kuluneen vuoden aikana, mutta ei se silti tarkoita sitä, etten edelleen hyppisi lattiasta kattoon, kun kuulisin Guns 'N' Rosesin "Sweet Child O' Minen" tai Bon Jovin "You Give Love a Bad Namen". Seuraavaksi linkkaankin muutaman suosikkibiisini tuohon alle! Varoitus: sisältää rääkymistä, melko varmasti splatteria sisältäviä sanoituksia ja kaikkea muuta hienoa!
Well, there were the pictures from today! During writing I´ve listened to music and I decided to tell about my taste of music. As you can see the print on my T-shirt is a band called SlipKnoT. I love heavy music and my favorite band is and will be Black Sabbath. I´ve also seen live-performances from W.A.S.P., Battle Beast, Like Tomorrow, Reckless Love, Mötley Crüe, Hardcore Superstar, Crashdïet and Home Style Surgery, for example. When I started watching anime I began to listen to the electric music too but heavy music will always be there. I love different genres of music but I wouldn´t go to see a performance from Skrillex (for example). I like his music but I get a mygrain very easily... I´ve noticed that headbanging needs a right technique and I miss good moshpits. Some people think that I´ve totally changed. They believe I don´t like metal music anymore. Well, it´s true that I haven´t been with "rock'n'roll-peoples" so much now but it doesn´t mean that I wouldn´t jump from floor to ceiling when I´d hear "Sweet Child O' Mine" from Guns 'N' Roses or "You Give Love a Bad Name" from Bon Jovi. Next I´ll link some of my favorite songs here! Caution: these songs will contain screaming, splatter in lyrics and more great stuff!


Siinä nyt niitä biisejä! Ai niin... Ostin loput kankaat Ayameenkin. Toivottavasti pääsen pian tekemään itse asua.
Well, there you go! Oh... I bought the fabrics to Ayame. I hope I´ll get started with the costume soon. 




No niin, siinä kaikki nyt tällä kertaa! c:
Well, that´s all for now!

-Shinigami-

(I hope there won´t be very confusing typos again... ^^")

2 kommenttia:

  1. Hetki, ooks tekemässä Ayamea mihin coniin? Traconissa on Fruits Basket ryhmä johon ainaki itse olen tällä hetkellä osallistumassa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Traconiinhan minä ja samaan miittiin olen tulossa c: Sen mitä kisailuilta siis ehdin, eli suhteellisen paljon x33

      Poista