sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Lumipiraattien hyökkäys!/The attack of snow pirates!

Hei vain! Ensin pari sanaa Grellin laseista: ne on nyt maalattu ja lakattu, ja olen aloittanut jo mm. kallojen tekemisen (ensimmäinen yritys näytti psykopaattiselta jänikseltä). Niiden tekemisestä siis lisää myöhemmin! Aloitan tuota pikaa myös tekemään Grellin ketjuja - ja myös kenkiä, sillä löysin kengät, jotka saan muokattua sopiviksi!
Hello! First I want to say a few words about Grell´s glasses: they´re now painted and varnished and I´ve begun to make the skulls (the first try looked more like a psychotic rabbit) and stuff like that. I´ll tell more about them later! Soon I´ll also start to make Grell´s chains - and shoes because I found shoes I can modify!



No, lumipiraateistahan puhun siksi, että Law tuli jälleen tänään käymään (unohdettuaan ensin, että piti tulla, toisaalta minä unohdin muistuttaa), ja päätimme ottaa muutamia valokuvia. Päätin testata meikkiä, jonka ei oikeastaan ollut tarkoitus olla hyvä, vaan erilainen. Suomen itsenäisyyspäivähän oli 6. joulukuuta, ja se oli toinen selitys valitsemilleni väreille. Toinen oli talvi. Tyylimme oli tänään hieman piraattimainen, tai siltä se ainakin meistä tuntui.
I´m speaking of snow pirates because Law came to visit me again (she forgot at first that she promised to come but on the other hand I forgot to remind her of it) and we decided to take a few pictures. Today I decided to try a make-up that wasn´t supposed to be good - it was supposed to be different. Finland´s Independence Day was 6th of December and it was another explanation to the colours I chose. Another was winter. Today our style reminded us about pirates.

Olen pahoillani kuvien laadusta, mutta valo ehti karkuun ennen kuin me ehdimme kuvaamaan.
I´m sorry about the quality but the light escaped before we were ready to take pictures.




Siinä lähes kaikki, mitä yli kahdestakymmenestä kuvasta jäi jäljelle. Note to self: ei enää pimeällä kuvaamista tuon kameran kanssa.
There´s almost everything what is left of over twenty pictures. Note to self: no photoshooting in the darkness with that camera anymore.


Tarkoitus oli vielä puhua tupakoinnista ja tupakoinnista coneissa, mutta en oikeastaan keksinyt siitä kirjoitettavaa. Pienessä mielessäni olen tässä vain pohtinut sitä, kuinka paljon rahaa siihenkin menee aivan huomaamatta... Sekä myös sitä, kuinka pahasti se vie joiltain hahmoilta hahmouskottavuutta. Terveisin Traconin tupakoiva Ayame. Itselläni oli koko ajan tunne siitä, että siinä ei ollut ihan kaikki kohdallaan, vaikka joillekin vitsailinkin Ayamen varastaneen Hatorin tupakat. Mitä mieltä muut ovat tästä, eivät vain minun tapauksestani, vaan yleisesti? Itse en tuomitse (vaikka tupakoinnissa ei ole järkeä), sillä mitä järkeä olisi tuomita, kun tupakoin itsekin?
Tuo kuva ei todellakaan ole tuossa siksi, että olisin siitä ylpeä, tuli vain tuollainenkin otettua ja se tuntui sopivalta tekstinaloitukselta.
I was supposed to speak about smoking and smoking at cons but I really had not much to write. In my little mind I´ve just thought how much money is spent to smoking without really noticing... And also it how much it makes characters go OOC. Says the person who cosplayed as Ayame at Tracon and smoked. The whole time I had a feeling that something was wrong, even when I joked to some people that Ayame had stolen Hatori´s cigarettes. What do others think about this, not only my case but in general? I´m not judging smokers (not saying there would be a point in smoking) because what would be the point in judging when I smoke too?
That picture really isn´t there because I would be proud what I´m doing. We just took a pic like that and it looked like a good opening to the text.

Viime päivityksen jälkeen sain yhden lukijan lisää, ja olen siitä todella onnellinen! Blogia perustaessani en edes kuvitellut, että kirjoitukseni saattaisivat olla kiinnostavia, mutta olen tyytyväinen siihen, että vaikuttavat olevan! Teille suunnittelemani yllätys lykkääntyy henkilökohtaisten ongelmien vuoksi ensi vuodelle, mutta älkää surko, toinen yllätys on jo tekeillä, ja ensimmäiseksi suunnitellun valmistelut käynnistyvät niin pian kuin vain mahdollista! ;)
After last update I got a new reader and I´m really happy about it! When this blog was found I didn´t even imagine that my texts would be interesting but I´m happy that they seem to be! A surprise I was planning for you won´t be seen this year because of the personal problems but don´t worry, I´m already planning another surprise and I´ll start making the first planned surprise asap! ;) You´ll see it next year.

Tässä kaikki tältä kertaa! Palailen pikapuoliin kunnolla cosplayn pariin! Kysymys muuten kaikille: haluaisitteko, että teen jonkin erikoispostauksen, ja jos haluatte, niin minkä? Videot ovat hieman vaikeasti toteutettavia, mutta jos haluatte, voin yrittää.
That´s all for now! I´ll continue with cosplay soon! I have a question for you all: would you like if I made a little different text and if you want, well, what do you want to see? Videos are pretty difficult to make but if you want to, I can try.

-ShinigamiUchiha-
 Sorry for the typos ^^"









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti